Tot mai mulţi proprietari de benzinării BP din SUA consideră căar fi necesară schimbarea numelor acestora în Amoco, sau orice altnume, în încercarea de a se distanţa de imaginea puternic afectatăa companiei petroliere.
O parte dintre proprietarii benzinăriilor, ale căror vânzări auscăzut puternic în urma dezastrului ecologic din Golful Mexic încare a fost implicat British Petroleum, consideră că, dacă companiapetrolieră a decis să îşi schimbe CEO-ul în urma criticilorputernice, de ce nu ar face acelaşi lucru şi cu numelebenzinăriilor.
După dezastrul ecologic din Golful Mexic, o parte dinbenzinăriile BP din SUA, au raportat vânzări în scădere cu 10% pânăla 40%. Drept urmare, compania britanică a decis să ajutebenzinăriile prin scutirea de la o serie de comisioane şi difuzareapublicităţii la nivel naţional.
Noul logo, floarea-soarelui cu numele BP, a fost însuşit debenzinării, după ce compania britanică a preluat companiaAmoco.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels