Business Internaţional

Efectele COVID-19 în Hong Kong: Vânzările din retail au scăzut cu 44% în februarie, în timp ce supermarket-urile au vândut cu 11% mai mult

Efectele COVID-19 în Hong Kong: Vânzările din retail au scăzut cu 44% în februarie, în timp ce supermarket-urile au vândut cu 11% mai mult

Autor: Alex Ciutacu

31.03.2020, 12:58 165

În Hong Kong, vânzările din sectorul de retail au scăzut cu 44%, la 2,9 miliarde dolari, în februarie, în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului trecut, întrucât pandemia de COVID-19 a răvăşit sectorul şi i-a forţat pe oameni să stea în casă, potrivit FT.

Prin comparaţie cu primele două luni ale anului trecut, vânzările de ceasuri au scăzut cu 58,6%, iar vânzările de îmbrăcăminte cu 49,9%.

În acelaşi timp, datele de la Departamentul de Statistică al Hong Kong arată că vânzările de vehicule au scăzut cu 24,2% în primele două luni ale anului, în timp ce pe segmentul bunurilor de larg consum vânzările au scăzut cu 41,4%.

Cu toate acestea, estimările Departamentului arată că vânzările din supermarket au crescut cu 11,1% în aceeaş perioadă.

AFACERI DE LA ZERO