Business Internaţional

Giganţii Apple şi Google se întrec pentru a poziţia de lider al plăţilor pe mobil, însă Starbucks câştigă categoric

Giganţii Apple şi Google se întrec pentru a poziţia...

Autor: Alex Ciutacu

27.05.2018, 18:41 663

Giganţii din sectorul hi-tech, Google, Apple şi Samsung se întrec pentru a câştiga poziţia de lider printre platformele de plăţi pe mobil. Însă momentan, „regele” industriei este compania Starbucks, potrivit Quartz.

Peste 23,4 milioane de persoane folosesc aplicaţia Starbucks pentru a plăti cafeaua sau ceaiul o dată la şase luni, potrivit eMarketer. În acelaşi timp, în acelaşi interval de timp, 22 de milioane folosesc Apple Pay, 11,1 milioane folosesc Google Pay, iar 9,9 milioane – Samsung Pay.

eMarketer se aşteaptă ca acest trend să continue, bazându-se pe popularitatea Starbucks şi pe opinia publică faţă de Apple şi Google Pay.

Poziţia de lider a Starbucks este consolidată de decizia de a transfera cupoanele cadou în cadrul aplicaţiei. Aceste cupoane cadou utilizate acum prin intermediul aplicaţiei de mobil reprezintă o treime din vânzările anuale ale Starbucks în SUA şi Canada.

Raportul eMarketer nu menţionează cât cheltuie oamenii prin intermediul fiecărei platforme, ceea ce face dificil analizarea valorii fiecăreia dintre ele.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO