Giganţii din sectorul hi-tech, Google, Apple şi Samsung se întrec pentru a câştiga poziţia de lider printre platformele de plăţi pe mobil. Însă momentan, „regele” industriei este compania Starbucks, potrivit Quartz.
Peste 23,4 milioane de persoane folosesc aplicaţia Starbucks pentru a plăti cafeaua sau ceaiul o dată la şase luni, potrivit eMarketer. În acelaşi timp, în acelaşi interval de timp, 22 de milioane folosesc Apple Pay, 11,1 milioane folosesc Google Pay, iar 9,9 milioane – Samsung Pay.
eMarketer se aşteaptă ca acest trend să continue, bazându-se pe popularitatea Starbucks şi pe opinia publică faţă de Apple şi Google Pay.
Poziţia de lider a Starbucks este consolidată de decizia de a transfera cupoanele cadou în cadrul aplicaţiei. Aceste cupoane cadou utilizate acum prin intermediul aplicaţiei de mobil reprezintă o treime din vânzările anuale ale Starbucks în SUA şi Canada.
Raportul eMarketer nu menţionează cât cheltuie oamenii prin intermediul fiecărei platforme, ceea ce face dificil analizarea valorii fiecăreia dintre ele.