Business Internaţional

Green foloseste reclamele TV impotriva Marks and Spencer

06.09.2004, 00:00 17

Philip Green, miliardarul care detine Arcadia si BHS, a filmat primul cadru din campania publicitara de toamna pe care o realizeaza cu scopul de a concura Marks and Spencer. El a dezvaluit personalului o serie de reclame televizate  la hainele Dorothy Perkins.
Aceasta va fi prima data cand Green va folosi publicitatea televizata pentru  lantul sau vestimentar. Saptamana viitoare el isi va prezenta campania pentru BHS. Green a refuzat sa comenteze asupra planurilor pe care le are cu BHS, dar a spus ca vor avea loc schimbari importante.
In iulie, el a spus ca se va lupta contra M &S dupa ce a retras oferta de 1,9 miliarde de lire sterline propusa retailerului britanic, care a refuzat propunerea lui miliardarului Philip Green.
Green a scos din scena  M & S saptamana trecuta, ca o consecinta a uneia dintre cele mai acide lupte pe care City-ul londonez  a vazut-o in ultimii ani. "Dorohty Perkins a avut din nou  un an record, inregistrand cele mai bune rezultate din istorie. Vom investi intr-o campanie media foarte puternica. Rezultatele nu au legatura cu tot ce s-a intamplat cu M & S, ci se datoreaza evolutiei acestei marci. Aceasta afacere inseamna evolutie, nu revolutie", a spus Green, fara a mentiona exact care sunt cheltuielile pe care le estimeaza pentru campania publicitara.
Arcadia, care detine brandurile Topshop, Dorothy Perkins, Wallis si Evans, are un buget de marketing de 35 milioane de lire sterline. Reclamele la vestimentatia Dorothy Perkins vor rula incepand cu luna septembrie, iar campania BHS va fi lansata din Octombrie.
Green a spus ca intentioneaza sa oferteze pentru lantul Sainsbury. Actiunile retailerului au crescut cu 5% pe fondul speculatiilor ca Green sau grupul american Target ar putea depune oferte pentru achizitionarea lantului de supermarketuri.
andreea.paun@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO