Business Internaţional

Schimbarea de strategie aduce venituri mai mari pentru Coca-Cola

19.10.2007, 17:39 14

Coca-Cola, cel mai mare producator de bauturi racoritoare din lume, a inregistrat rezultate peste asteptarile analistilor in trimestrul al treilea in urma vanzarilor solide de Coca-Cola Zero in Japonia si de ceai in Brazilia, scrie International Herald Tribune. Actiunile companiei au inregistrat cea mai semnificativa crestere din ultimul an. Profitul net a consemnat o crestere de 13% pana la 1,65 miliarde de dolari (1,16 mld. euro). Vanzarile au avansat cu 19%, pana la 7,69 miliarde de dolari (5,4 mld. euro), a anuntat compania cu sediul in Atlanta. Accentul pus de CEO-ul companiei Neville Isdell pe noile bauturi si pe cresterea cererii in China si Brazilia ar putea avea drept rezultat cea mai semnificativa crestere a veniturilor anuale din ultimii 13 ani. Pentru a compensa vanzarile in scadere din Statele Unite, compania a achizitionat Vitaminwater in iunie si a promovat Coca-Cola Zero in Japonia si Mexic. Livrarile pe plan global au inregistrat o crestere de 6% in trimestrul trei, depasind tinta companiei pe termen lung pentru al treilea trimestru consecutiv. Compania a inregistrat o crestere volumica de cel putin 10% in China, Rusia, India, Brazilia si Filipine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO