Business Internaţional

Un nou sondaj aruncă în aer piaţa muncii: 87% dintre angajaţii din generaţia Z ar fi dispuşi să renunţe la actualul loc de muncă dacă acesta nu se potriveşte cu valorile lor personale

Un nou sondaj aruncă în aer piaţa muncii: 87% dintre...

Autor: Valeriu Dănilă

29.04.2023, 12:00 12480

Cultura companiei este din ce în ce mai importantă pentru angajaţi. Aceasta poate fi un factor decisiv pentru cei care se gândesc să renunţe la actualul loc de muncă, scrie CNBC.

Un sondaj realizat LinkedIn a arătat că marea majoritate, 87%, a profesioniştilor din generaţia Z ar fi pregătiţi să renunţe la locul de muncă pentru a lucra în altă parte dacă valorile noii companii ar fi mai strâns aliniate cu cele personale.

LinkedIn defineşte generaţia Z ca fiind cei născuţi între 1997 şi 2012, cei care sunt în prezent la sfârşitul adolescenţei sau în prima parte a tinereţii adulte.

„Generaţiile mai tinere, în special, vor să lucreze pentru companii acolo unde pot evoca schimbări şi unde pot face diferenţa”, a declarat Josh Graff, director general pentru EMEA şi LATAM la LinkedIn.

Sondajul, care se bazează pe 7.317 de respondenţi din Regatul Unit, Franţa, Germania şi Irlanda, a mai constatat că 59% dintre profesioniştii europeni nu ar lucra pentru o companie dacă valorile acesteia nu s-ar alinia cu cele personale. Pentru 55% dintre cei chestionaţi, o creştere de salariu nu ar fi suficientă pentru a-i convinge să rămână.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO