Business sportiv

OMV Petrom prelungeşte parteneriatul cu Academia Hagi pentru încă trei ani şi va susţine activitatea clubului cu 2,4 milioane euro

23.10.2023, 13:02 Autor: Miruna Diaconu

OMV Petrom, cea mai mare companie de pe plan local după cifra de afaceri, prelungeşte contractul de sponsorizare cu Academia Gheorghe Hagi pentru încă trei ani, perioadă în care compania va contribui cu 2,4 milioane euro. Parteneriatul dintre OMV Petrom şi Academia Hagi reprezintă o prelungire a colaborării dintre cele două entităţi, care au încheiat primul contract în urmă cu trei ani.

Banii vor fi folosiţi pentru selecţionarea, pregătirea şi promovarea a 400 de tineri jucători de fotbal, dar şi pentru dezvoltarea infrastructurii sportive a academiei.

„Printre direcţiile cele mai importante  prin care contribuim la dezvoltarea societăţii se numără educaţia. Susţinem creşterea unei noi generaţii mai sănătoase, performante şi contribuim la promovarea unor valori esenţiale, precum încrederea în sine, fair-play-ul, munca în echipă şi îmbunătăţirea continuă. Sunt valori pe care le împărtăşim cu Academia Gheorghe Hagi, unde ne bucură să vedem şi un angajament sporit pentru sustenabilitate şi pentru dezvoltarea echipei feminine", spune Christina Verchere, CEO OMV Petrom.

Ultimii trei ani, spune Gheorghe Hagi, fondatorul academiei cu acelaşi nume, de la semnarea primului contract de colaborare cu OMV Petrom, au contribuit semnificativ la dezvoltarea clubului, astfel că academia şi-a dublat numărul copiilor înscrişi.

„OMV Petrom a devenit un partener de cursă lungă, care a înţeles că performanţa în sport se construieşte în timp, cu răbdare, pasiune şi resurse adecvate. Cu ajutorul companiei, putem să oferim în continuare copiilor cele mai bune facilităţi de performanţă la una dintre cele mai importante Academii din Europa Centrală şi de Est, destinată formării şi pregătirii viitorilor fotbalişti de succes pe plan internaţional. Le mulţumim pentru susţinerea performanţei în sport”, spune Gheorghe Hagi.

Academia va asigura accesul la şapte terenuri de antrenament şi un teren pentru jocurile oficiale şi va continua dezvoltarea bazei sportive prin construirea unui nou teren de antrenament cu baloane încălzite pentru efectuarea antrenamentelor pe timpul iernii.

 
O campanie editorială Ziarul Financiar realizată cu susţinerea Superbet