Companii

Afacerile producătorului Biocarpet şi Rivex au sărit de 100 de milioane de lei

Kostas Fidanakis, directorul comercial al Inter­starChim: Am crescut pe toate segmentele, vânzările produselor proprii au avansat cu 5%, cele ale mărcilor private cu 16%, iar vânzările brandurilor partenerilor noştri pe care le distribuim în România au avut un plus de 34%.

Kostas Fidanakis, directorul comercial al Inter­starChim: Am crescut pe toate segmentele, vânzările produselor proprii au avansat cu 5%, cele ale mărcilor private cu 16%, iar vânzările brandurilor partenerilor noştri pe care le distribuim în România au avut un plus de 34%.

Autor: Cristina Roşca

16.06.2014, 00:08 473

Afacerile Interstar Chim, com­pa­nie care realizează şi distribuie pe piaţa locală produse de curăţenie sub branduri precum Biocarpet sau Rivex, au trecut anul trecut pragul de 100 de milioane de lei (24 mil. euro) după un avans de aproape 8%.

Businessul companiei elene a avansat deşi consumul nu a dat semne reale de revenire, iar lupta pe preţ s-a intensificat, promoţiile agresive fiind principala armă pe această piaţă dominată de giganţi interna­ţionali precum Procter&Gamble, Unilever şi Henkel.

WikiZF: Profilul companiei Procter & Gamble Distribution S.R.L.

„Am crescut pe toate segmentele, vânzările produselor proprii au avansat cu 5%, cele ale mărcilor private cu 16%, iar vânzările brandurilor partenerilor noştri pe care le distribuim în România au avut un plus de 34%“, spune Kostas Fidanakis (49 de ani), directorul comercial al Inter­starChim. Grecul lucrează pentru companie încă din 1995, primul an de activitate al producătorului şi distribuitorului pe piaţa locală.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO