Constructii & Imobiliare

Producătorul Biocarpet şi Rivex: Ceilalţi ani i-am depăşit cu bine, 2013 este adevăratul an de criză

Producătorul Biocarpet şi Rivex: Ceilalţi ani i-am...

Autor: Cristina Roşca

17.07.2013, 20:02 256
Kostas Fidanakis (49 de ani), directorul co­mercial al Interstar Chim, companie care rea­lizează şi distri­buie pe piaţa lo­cală pro­duse de în­gri­jire şi cură­ţe­nie, spune că 2013 este cu ade­vărat un an de criză, mult mai dificil de­cât precedenţii în primul rând pentru că românii nu mai au bani să cheltuie şi în al doilea pentru că în ultimii ani con­su­matorul s-a educat şi a devenit mai precaut în achiziţii.
 
„Încă din 2012 am simţit că lucrurile încep să scârţâie, însă adevăratele difi­cul­tăţi le-am înfruntat abia în acest an. E bine totuşi că suntem încă, după atâţia ani de criză, prezenţi în piaţă, chiar dacă pentru a face business e necesar acum un efort dublu.“ El precizează că ultimii ani au fost depăşiti cu bine, însă în ceea ce priveşte estimările pentru 2013 acestea nu sunt optimiste.
 
Grecul lucrează pentru companie încă din 1995, primul an de activitate al producătorului şi distribuitorului pe piaţa locală. În această perioadă econo­mia a trecut atât prin crize majore, cât şi prin perioade de boom, când consumul avansa chiar cu 20%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24