Companii

Albalact: rebrandingul Zuzu costă 500.000 de euro

25.08.2010, 14:31 212

Campania pentru promovarea procesului de rebranding prin care atrecut marca Zuzu de la Albalact începe în septembrie şi va durapână la finalul lui noiembrie şi va cuprinde toate canalele, atâtmedia cât şi acţiunile dedicate pentru zona de comerţ. Este doarcireaşa de pe tort a unui proiect în valoare de 500.000 de euro,într-un an în care companiile, mai îngrijorate ca oricând descăderea vânzărilor şi a profitabilităţii, au preferat săinvestească mai puţin şi să urmărească mai degrabăconcurenţa.

Deşi avea o cotă de piaţă în volum de 29% la finalul anului trecut,pe segmentul laptelui pasteurizat, "trebuia să facem ceva nou,pentru că aceasta este tradiţia mărcii", declară Cristina Miclea,director de marketing la Albalact.
Citiţi mai multe despre rebrandingul mărcii Zuzu pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO