Companii

Alfredo Trading: Vom face distributie de 27 mil. euro in 2005

01.08.2005, 18:48 100

Compania romaneasca de distributie a produselor alimentare Alfredo Trading estimeaza o cifra de afaceri de pana la 27 de milioane de euro pentru 2005, in crestere cu 12,5% fata de cea inregistrata anul trecut. Alfredo se ocupa de achizitionarea si distributia de produse alimentare proaspete si congelate.

"Majorarea cifrei de afaceri se datoreaza unei cresteri generale a preturilor la produse cu circa 20% - din care 10% la producatori si inca 10% adaosul companiei ca urmare a investitiilor efectuate in mijloacele de distributie", a declarat Cristian Darmanescu, director si unul dintre cei doi actionari ai companiei. Potrivit acestuia, compania va inregistra un profit de 500.000 de euro anul acesta, cu 20% mai mult fata de cel din 2004. Cifra de afaceri a companiei a fost de 24 mil. euro anul trecut si de 22 mil. euro in 2003.

Distribuitorul a investit aproximativ 800.000 de euro din anul 2002 pana in prezent, in depozite (precum cel pe care il administreaza in comuna Afumati) si flota de camioane frigorifice.

"Trendul este de a face achizitii direct de la sursa, de la producatori, si de a se evita intermediarii. Astfel comunicam acestora cerintele si eventualele schimbari in preferintele consumatorilor", spune Darmanescu.

Infiintata in anul 1992 in Braila, Alfredo Trading are sediul central in Bucuresti si filiale in Braila, Galati, Iasi si Bacau. Compania are contracte de distributie cu Metro, Selgros, Mega Image si Cora. Alfredo Trading are un portofoliu care contine peste 400 de tipuri de produse.

"Ambalarea este un aspect foarte dinamic in Romania. Comportamentul consumatorilor, din acest punct de vedere, se poate modifica la termene foarte scurte, uneori chiar si la sase luni", a continuat reprezentantul Alfredo. De exemplu, spune acesta, anul acesta se cauta fructe proaspete la caserola de jumatate de kilogram, dar in 2006 poate se va vrea altceva.

Piata produselor alimentare este una puternic concurentiala si a atras jucatori importanti in ultimii ani, dintre companiile multinationale, spune Darmanescu. Reprezentantul Alfredo a numit ca principali competitori pe piata romaneasca distribuitorii Macromex si Agroalim pe segmentul de produse congelate, iar pe cel de produse proaspete compania Agricantus.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO