Companii

Automobile Bavaria estimeaza o crestere de 15% a vanzarilor BMW

26.03.2007, 18:28 22

Automobile Bavaria estimeaza pentru acest an vanzari de peste 2.000 de autoturisme BMW si Mini, in crestere cu 15% fata de totalul consemnat anul trecut pentru cele doua marci, a declarat directorul financiar al companiei, Bernd Kunzel. Importatorul general al marcilor premium BMW, Mini si MAN, precum si al masinilor de lux Rolls Royce a comercializat anul trecut 1.656 de autoturisme BMW si 97 de automobile Mini. Cererea pentru camioanele MAN este estimata sa depaseasca 1.500 de unitati, nivel dublu fata de cele 767 de unitati contractate anul trecut. Avansul cererii pentru autoturisme va fi, potrivit lui Kunzel, consecinta cresterii veniturilor unui segment al populatiei care detine masini din segmente inferioare, si care, in aceste conditii, s-ar orienta catre clasa premium. O alta explicatie pentru cresterea estimata este extinderea generala a pietei auto. In ceea ce priveste cererea de camioane, reprezentantul Automobile Bavaria apreciaza ca dezvoltarea companiilor, in special a celor multinationale, si intrarea pe piata a unora noi va conduce la o cerere suplimentara de capacitati de transport, la care se va adauga tendinta naturala a firmelor de a-si innoi flotele. Importatorul general isi consolideaza prezenta in teritoriu prin preluarea de actiuni la dealerii din teritoriu. Presedintele Automobile Bavaria, Michael Schmidt, a preluat, la inceputul acestui an, 33,3% din capitalul social al dealerului BMW din Galati, Atlas Motors. Compania detine, de asemenea, actiuni la dealerii din Oradea, Cluj-Napoca, Targu-Mures, Sibiu, Brasov, Timisoara, Craiova, Constanta, Bucuresti.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO