Companii

Berea fara alcool, 5% din totalul vanzarilor Bergenbier

Berea fara alcool, 5% din totalul vanzarilor Bergenbier

Liviu Irimia, directorul de marketing al companiei InBev: Procentul pe care berea fara alcool il detine din totalul vanzarilor Bergenbier se va majora anul viitor ca urmare a cresterii puterii de cumparare a consumatorilor, cat si a intelegerii ocaziilor de consum a acestui tip de bere.

06.12.2007, 19:38 117

Bergenbier fara alcool, brand aflat in portofoliul celui de-al treilea producator de bere de pe piata locala, InBev Romania, realizeaza in prezent aproximativ 5% din totalul vanzarilor marcii Bergenbier, acest procent urmand sa se majoreze anul viitor pe fondul cresterii pietei si a puterii de cumparare a consumatorilor.
"Procentul pe care berea fara alcool il detine din totalul vanzarilor Bergenbier se va majora anul viitor ca urmare a cresterii puterii de cumparare a consumatorilor, cat si a intelegerii ocaziilor de consum a acestui tip de bere", a declarat Liviu Irimia, directorul de marketing al companiei InBev.
Bergenbier detine o cota de 60% din piata berii fara alcool, potrivit reprezentantilor InBev, principalul concurent al marcii detinute de InBev fiind Schlossgold, detinut de Heineken Romania. Printre brandurile InBev prezente pe segmentul de bere fara alcool se numara si Stella Artois.
Singurul jucator din top trei producatori de bere din Romania care nu detinea pana anul acesta in portofoliu un brand pe segmentul berilor fara alcool era Ursus Breweries. Acesta a lansat insa in vara marca Ursus fara alcool care in prima faza este distribuita doar in retelele hoteliere si in restaurante.
Potrivit reprezentantului InBev, piata berii fara alcool a inregistrat anul acesta o crestere de 30% in volum fata de aceeasi perioada a anului precedent, valoare apropiata de ritmul de crestere inregistrat de piata berii in primele noua luni ale acestui an, de 33,3%, potrivit datelor MEMRB citate de companie.
Anul trecut, doar 1% din piata era ocupata de berea fara alcool sau foarte slab alcoolizata.
Liviu Irimia estimeaza, de asemenea, ca vanzarile totale realizate de InBev in perioada sarbatorilor vor inregistra o crestere de 15% comparativ cu cele realizate in cursul anului. "Brandurile care sustin aceasta crestere sunt Bergenbier, Beck's si Stella Artois, acestea fiind cele mai bine vandute branduri ale companiei", a spus Irimia.
InBev Romania, detinea in luna septembrie a acestui an o cota de 23,6% din piata locala a berii, potrivit informatiilor MEMRB, citate de reprezentantii InBev.
Compania, cel de-al treilea producator de bere din piata locala, a inregistrat in primele noua luni ale anului rezultate in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului precedent, acestea fiind sustinute in continuare de brandurile Bergenbier, Beck's si Stella Artois.
Cu toate acestea, ritmul de crestere inregistrat de producatorul belgian in cel de-al treilea trimestru al acestui an a incetinit comparativ cu rezultatele obtinute in primele sase luni, cand InBev obtinea un plus de 27% fata de aceeasi perioada din 2006.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO