Companii

Bilanţ Cora pe online: 22 de comenzi pe zi şi un coş de două ori mai scump faţă de magazin

Bilanţ Cora pe online: 22 de comenzi pe zi şi un coş...

Autor: Cristina Roşca

22.01.2014, 00:05 1033
Retailerul franco-belgian Cora, care a lansat la finalul anului trecut serviciul coradrive, ce permite clientului să îşi co­man­de produsele necesare online şi să le ridice apoi de la ma­ga­zin, a ajuns la circa două luni de la lansarea oficială la o me­die de 22 de comenzi pe zi şi la un coş mediu în valoare de 220 de lei.
 
Planurile companiei pentru 2014 vizează creşterea nu­mă­ru­lui de comenzi de patru ori, însă reprezentanţii Cora nu dau detalii privind estimările viitoare pentru bonul mediu.
 
„În prezent avem 22 de comenzi pe zi, iar numărul este în con­tinuă creştere, aşa că vrem până la finalul anului să ajun­gem la 90 de comenzi pe zi. Astăzi valoarea medie a coşului de cumpărături este de 220 de lei, mai mare decât valoarea me­die a coşului din hipermarket“, spune Claudia Mirică, direc­tor al hipermarketului Cora Lujerului, unde a fost lansat primul drive. Potrivit datelor anunţate anterior de Cora, comanda pe online este de 2,2 ori mai mare decât în magazin în contextul în care coşul mediu de cumpărături în magazinul din Lujerului este de 100 de lei. Cora Lujerului este cel mai bun hipermarket al reţelei franco-belgiene care deţine pe piaţa locală 12 magazine cu afaceri de 1,8 mld. lei (407 mil. euro). Reprezentanţii Cora spuneau la lansarea serviciului drive că se aşteaptă ca acesta să reprezinte 5% din cifra de afa­ceri a magazinului Cora Lujerului în 2014, ceea ce înseam­nă vânzări de 5 milioane de euro, potrivit estimărilor ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24