Companii

Bip Grup isi dubleaza afacerile dupa preluare

15.08.2008, 19:31 68

BIP Grup Romania, companie activa pe piata de externalizare a serviciilor de merchandising (aranjarea produselor in raft), estimeaza dublarea cifrei de afaceri, la 3,6 mil. euro, fata de anul trecut, cand rulajul a fost de 1,8 mil. euro, in urma preluarii companiei de catre grupul britanic International Marketing & Sales Group (IMSG) si a dezvoltarii de noi servicii.
"Parteneriatul a generat o crestere semnificativa a rulajului companiei, aducand si o serie de contracte noi de la companii care lucreaza in strainatate cu IMSG-ul", spune Eugen Saulea, director general BIP Grup Romania.
In primul semestru al acestui an, veniturile companiei au reprezentat 81,52% din cifra de afaceri inregistrata pe intreg anul 2007 si o crestere cu 192% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 1,5 milioane de euro. "Estimam pentru semestrul al doilea o depasire cu 60% a rulajului din S1", sustine Saulea.
Un alt factor care a influentat cresterea rulajului a fost dezvoltarea de noi servicii: crearea unei divizii specializate de retail, dezvoltarea de servicii de leasing de personal, pentru toate tipurile de servicii din segmentul trade marketing si sales suport si crearea unei companii noi din segmentul serviciilor de promovare, sub brandul Pella Promotion.
Compania a devenit in decembrie 2007 partenera a britanicilor de la IMSG, care deruleaza activitati in domeniul serviciilor de vanzari si marketing, dupa ce Eugen Saulea, fondatorul BIP GRUP, a vandut 50% din actiuni, pentru suma de 3,3 milioane de dolari (2,2 milioane de euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO