• Leu / EUR4.7612
  • Leu / GBP5.3976
  • Leu / USD4.2560
Companii

Blamarea produselor congelate, strategie de marketing în industria panificaţiei

Blamarea produselor congelate, strategie de marketing în industria panificaţiei

Autor: Roana Rotaru

26 ian 2018 2963

Veteranii brutari încearcă să muşte din piaţă cu o nouă strategie de marketing: promovarea produselor proaspete în detrimentul celor congelate.

Vel Pitar, liderul industriei de panificaţie din România, scrie pe ambalajul pâinii „Acest produs nu a fost anterior congelat“, în timp ce lanţul de simigerii Luca foloseşte panouri publicitare de tip outdoor prin care îi îndeamnă pe cei care s-au săturat de produsele congelate să treacă pe la ei.

„Dorim să informăm clienţii noştri ca produsele Vel Pitar provin din aluat proaspăt, nu congelat“, au spus reprezentanţii Vel Pitar, o companie controlată de fondul de investiţii american Broadhurst.

Teoretic, produsele congelate nu ar trebui să fie inferioare din punct de vedere calitativ produselor proaspete, decât dacă produsul congelat a fost supus unor variaţii de temperatură, potrivit lui Sorin Mierlea, preşedintele Info Cons, o asociaţie pentru protecţia consumatorului.

Industria panificaţiei se ridică la circa 1,3 mld. euro anual, din care produsele de panificaţie congelată acoperă circa 5-6%, ceea ce reprezintă circa 80 mil. euro.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - joi, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7612
Diferență: 0,0231
Ieri: 4.7601
Azi: 4.2560
Diferență: -0,4561
Ieri: 4.2755
Azi: 5.3976
Diferență: -0,1073
Ieri: 5.4034
Azi: 4.2429
Diferență: 0,1558
Ieri: 4.2363