Companii

Brandul La Festa detine 50% din segmentul cappuccino

19.10.2007, 20:27 75

Brandul La Festa detine 50% din segmentul cappuccino si a inregistrat in trimestrul al treilea al acestui an o crestere a vanzarilor de 20% fata de perioada similara din 2006, potrivit datelor furnizate de Tymbark Maspex Romania, compania care detine in portofoliu produsele instant La Festa. In primul semestru al acestui an, vanzarile de cappuccino din retailul local s-au ridicat la circa 6 mil. euro, reprezentand aproximativ 500 de tone, conform unui studiu al companiei de cercetare Nielsen. Tymbark a anuntat recent relansarea produselor La Festa printr-o schimbare de imagine. "Este foarte importanta perceptia consumatorilor nostri, nu numai asupra produsului in sine, ci si asupra ambalajului sau imaginii create. De aceea, in mod periodic incercam sa innoim infatisarea La Festa", a declarat Catalin Iagaru, senior brand manager pe divizia de produse instant din cadrul Tymbark Maspex Romania. Sub brandul La Festa, compania comercializeaza in prezent cappuccino, ciocolata calda si cafea 3 in 1, fiind al treilea mare jucator pe segmentul specialitatilor de cafea (3 in 1, cappuccino si frappe) din comertul romanesc, dupa NestlŽ si Kraft, potrivit Nielsen. Pe canalul HoReCa, Tymbark detine insa prima pozitie pe piata cafelei, conform acelorasi date.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO