Companii

Brandul românesc de suplimente alimentare Alevia merge spre afaceri de 5,5 mil. euro. „Cea mai mare provocare este de a recruta personal calificat pentru liniile noi de producţie.“

Brandul românesc de suplimente alimentare Alevia merge...

Autor: Georgiana Mihalache

27.09.2017, 00:04 659

Producătorul de suplimente alimentare şi ceaiuri Alevia, o firmă cu capital privat românesc înfiinţată în urmă cu 23 de ani în Suceava, are în plan intrarea pe trei linii noi de producţie care conţin peste 25 de produse fiecare şi estimează afaceri de 5,5 mil. euro anul acesta, un avans de 14% faţă de 2016.

„Avem în plan să intrăm pe trei linii noi de producţie. Prima linie deja a fost lansată, cea de produse food – care conţine 27 de produse, iar în această toamnă vom intra cu o nouă gamă de siropuri, care conţine 15 siropuri, atât pentru adulţi, cât şi pentru copii. A treia gamă este în lucru, estimând lansarea ei undeva la începutul anului viitor“, a spus pentru ZF Florin Mitocaru, director general Alevia.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO