Companii

Ce beri noi au pregătit producătorii pentru 1 mai

Ce beri noi au pregătit producătorii pentru 1 mai

Autor: Ioana David

01.05.2013, 14:59 1002

Trei mari producători de bere, Ursus, Bergenbier şi URBB s-au grăbit să prindă 1 mai şi Paştele cu noi produse. Astfel Ursus Breweries  a lansat Ursus Cooler (bere în proporţie de 40% şi limonadă în proporţie de 60%).

“Ne aşteptăm ca segmentul mixurilor de bere să continue pe un trend ascendent, iar noul produs URSUS Cooler, în ambele variante - cu şi fără alcool - să aibă o contribuţie importantă în evoluţia pieţei”, a spus Mihai Bârsan, vice preşedintele de marketing al Ursus Breweries. 

De asemenea, Bergenbier, producăor deţinut de grupul canadian Molson Coors, a lansat Bergenbier Fresh Grapefruit, un mix de bere cu suc de grapefruit.

“Bergenbier Fresh Grapefruit este pariul nostru cu vara, un mix de bere cu suc de grapefruit”, a spus Mihai Bonca, director de marketing Bergenbier S. A.

Bergenbier deţine o singură fabrică la Ploieşti şi are 600 de angajaţi. În portofoliu are mărci precum Bergenbier - cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon si Fresh Grapefruit - şi Noroc  precum şi mărcile internaţionale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s,  Löwenbräu. Compania importă specialităţile belgiene Leffe şi Hoegaarden.

Cel mai recent anunţ a venit de la URBB (United România Breweries Bereprod) care a lansat berea Skol folosind în reţeta de fabricaţie 100% malţ, hamei, apă şi drojdie, renunţându-se la alte ingrediente. Berea Skol cu 100% malţ este filtrată la temperaturi controlate sub zero grade.

Campania „100% malţ” a inclus şi o schimbare la nivelul ambalajului (pentru sticlele de 0,5L, cele de plastic de  1L, 2L PET, precum şi dozele şi ambalajele secundare).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO