Companii

Cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum, Interbrands, mai creste doar pe tigari

Cel mai mare distribuitor de bunuri de larg consum, Interbrands, mai creste doar pe tigari

Rand Sherif: Vanzarile in valoare realizate de divizia noastra de tigari au fost in crestere cu 22% anul trecut fata de 2008

12.01.2010, 00:00 251

Interbrands, cel mai mare distribuitor de produse de larg consumde pe piata, a reusit sa ramana pe crestere anul trecut fata de2008 datorita scumpirii tigarilor cu circa 30%, divizia de produsede ingrijire a corpului fiind afectata de declinul consumului.

Compania a intermediat anul trecut vanzari de 4,8 miliarde delei (1,13 mld. euro), in crestere cu 12% fata de valoarea raportatape 2008, cea mai mare divizie a sa fiind distributia tigaretelordin portofoliul British American Tobacco.

"Vanzarile in valoare realizate de divizia noastra de tigari aufost in crestere cu 22% anul trecut fata de 2008, datoritamajorarii accizelor resimtite in pret si a mixului de produse si inciuda accentuarii pietei negre si a scaderii volumelordistribuite", a declarat Rand Sherif, CEO-ul Interbrands.

Rulajele de pe segmentul produselor de ingrijire personala aufost in declin in acest interval, ca urmare a scaderii consumuluisi a deciziei P&G de a renunta la externalizarea distributieide produse cosmetice (beauty care) in marile retele de magazine.Interbrands si-a restructurat businessul in ultimul an, ceea ce adus la desfiintarea a 300 de locuri de munca, compania ramanand cucirca 1.800 de angajati.

Piata bunurilor de larg consum s-a contractat cu 10-15% anultrecut fata de 2008, potrivit estimarilor din piata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO