Central European Media Enterprises Ltd. (CME), grupul media din care face parte si grupul Media Pro International (care opereaza posturile PRO TV, ACASA, PRO FM, PRO TV INTL), si-a imbunatatit anul trecut rezultatele financiare, inregistrand un profit inainte de plata dobanzilor, impozitelor si includerea amortizarii si deprecierii (EBITDA) de 12,731 milioane de dolari, comparativ cu o pierdere de 4 milioane de dolari in 1999.
CME este actionar majoritar in cinci operatii de televiziune in Europa Centrala si de Est: Romania, Slovenia, Slocavia, precum si Ucraina. Toate se afla in pozitia de lider de piata.
"Rezultatele CME din anul 2000 demonstreaza angajarea noastra si a partenerilor nostri in imbunatatirea eficientei companiei, in acelasi timp cu cresterea veniturilor.
Aceasta implicare a condus la obtinerea de profit, in timp ce cifra de afaceri s-a majorat cu 3%, de la 110,7 milioane de dolari in 1999, pana la 114 milioane in 2000, in ciuda cresterilor economice modeste din tarile in care operam" a declarat Fred Klinkhammer, presedinte si director executiv al CME.
"Cea mai importanta realizare in cursul anului trecut a fost reducerea costurilor operationale. Eforturile initiate inca din 1999 au condus la o diminuare cu 12%, respectiv 13,4 milioane de dolari, a cheltuielilor de operare.
In plus, compania CME ar putea fi data drept exemplu de cresterea eficientei, deoarece costurile totale s-au redus cu 39%, pana la 11,4 milioane de dolari. Atat grupul, cat si partenerii acestuia considera ca rezultatele financiare sunt foarte bune, asigurand companiei un viitor promitator" a sustinut presedintele CME.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels