Companii

Cum s-a văzut în vânzările teraselor începutul Campionatului Mondial de Fotbal

14.06.2010, 00:00 28

Campionatul Mondial de Fotbal a reuşit să ridice vânzările debere cu până la 40% doar în barurile spacializate, care au oferitun cadru special acestui eveniment, cu proiectoare, zeci de plasmeşi mai ales premii şi pomoţii. În rest, unităţile care nu autargetat în mod special pasionaţii de fotbal spun că vânzările mergîn linie cu cele obţinute în zilele săptămânii trecute.

"Estimam o creştere de cel puţin 30%, dar după două zile deCampionat Mondial vânzările nu sunt mai mari decât până acum. Poatecând meciurile vor deveni mai interesante, spre finalul fazeigrupelor, în optimi, în sferturi, oamenii vor veni special pentrumeci. Este posibil ca mulţi să prefere să meargă la pădure, sau sărămână în casă cu bere de la supermarket şi să priveascămeciurile", este de părere Nicu Marin, reprezentant al companieiArcade Cafe, care deţine o cafenea şi o terasă în aer liber pestrada Smârdan din Centrul Vechi al Bucureştiului. " Românii nusunt atât de interesaţi de fotbal, iar cei care ies la terasă săvadă meciurile, merg în locaţii specializate", explică Bebi Oprea ,proprietarul pub-ului Bordello's.

Teoria sa este deja probată de barurile specializate, careîntr-adevăr spun că vânzările au crescut puternic, asta şi pentrucă primele trei zile de Campionat Mondial au coincis cu primelezile de caniculă. "În fiecare dintre restaurantele noastre am creatpuncte speciale, cu 1-2 plasme, dar diferenţa este foarte mareîntre un restaurant normal şi Cantina Sport Bar, creat specialpentru suporteri şi unde avem 12 plasme şi un proiector. La Cantinaam avut de a face cu un fenomen- toate locurile au fost rezervatepentru vineri şi sâmbătă pentru toate meciurile. Vânzările de bereau crescut cu 40%", declară Daniel Mischie, unul dintre acţionariiTrotter Prim, care deţine lanţul City Grill- Caru' cu Bere şi carea deschis în a doua parte a anului trecut pub-ul Cantina Sport Bar.Dacă săptămâna trecută Cantina vindea 600 de litri de bere zilnic,în ultimele trei zile a vândut între 800 şi 1.000 de litri de bere.Reprezentanţii barului au găsit cu ce să îi atragă pe clienţi. Înfiecare zi se fac pariuri ale căror premii sunt halbe cu bere la 1litru, tricouri sau şepci, iar pentru marea finală au pus ladispoziţie 300 de litri de bere celui care ghiceşte campioana."Cred că dacă România ar fi participat vânzările explodau. Acumfacem doar 20% din cât am fi făcut dacă ar fi jucat România. Cusiguranţă creşterea era la fel de mare pe toate unităţile noastre",concluzionează Mischie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO