Companii

Daniel Crăciun, CEO şi fondator al Lensa: Studiem toate opţiunile de finanţare, însă pentru următorii ani cred că Lensa îşi va păstra independenţa. Recent, compania a făcut primul pas în afara ţării prin deschiderea primelor magazine în Chişinău, Republica Moldova.

Daniel Crăciun, CEO şi fondator al Lensa: Lensa priveşte către următorii zece ani cu încredere şi cu o dorinţă puternică de a ajunge în top trei jucători ai industriei de optică de la nivel european sau, de ce nu, de la nivel mondial.

Daniel Crăciun, CEO şi fondator al Lensa: Lensa priveşte către următorii zece ani cu încredere şi cu o dorinţă puternică de a ajunge în top trei jucători ai industriei de optică de la nivel european sau, de ce nu, de la nivel mondial.

Retailerul de optică Lensa a fost fondat în 2013 ca un magazin online, iar astăzi sub acest brand există peste 80 de unităţi offline, pe lângă unitatea virtuală iniţială

Daniel Crăciun, CEO şi fon­da­tor al retailerului de optică Lensa, pariază pe o creştere accelerată a pieţei autohtone de profil în următo­rii anii, ca urmare a schimbării com­portamentului de consum şi a unei griji suplimentare pe care românii o acordă propriei vederi.

„Piaţa de optică este şi va fi în creştere rapidă. În prezent, estimăm că cifra de afaceri a pieţei locale de op­tică medicală din România este undeva la circa 400 de milioane de euro şi ne aşteptăm să ajungă la

600 de milioane de euro în următorii zece ani“, spune el. Avansul de 50% al vânzărilor va veni şi în condiţiile în care tot mai mulţi oameni au nevoie de ochelari de vedere, nu doar de soare, dat fiind că petrec foarte mult timp în faţa ecranelor, fapt care le afectează sănătatea ochilor.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO