♦ Retailerul de optică Lensa a fost fondat în 2013 ca un magazin online, iar astăzi sub acest brand există peste 80 de unităţi offline, pe lângă unitatea virtuală iniţială
Daniel Crăciun, CEO şi fondator al retailerului de optică Lensa, pariază pe o creştere accelerată a pieţei autohtone de profil în următorii anii, ca urmare a schimbării comportamentului de consum şi a unei griji suplimentare pe care românii o acordă propriei vederi.
„Piaţa de optică este şi va fi în creştere rapidă. În prezent, estimăm că cifra de afaceri a pieţei locale de optică medicală din România este undeva la circa 400 de milioane de euro şi ne aşteptăm să ajungă la
600 de milioane de euro în următorii zece ani“, spune el. Avansul de 50% al vânzărilor va veni şi în condiţiile în care tot mai mulţi oameni au nevoie de ochelari de vedere, nu doar de soare, dat fiind că petrec foarte mult timp în faţa ecranelor, fapt care le afectează sănătatea ochilor.