Companii

Daniel Gross, Penny: România e din ce în ce mai vizibilă în business. În ultimii ani am arătat că putem învăţa unii de la ceilalţi, nu doar noi de la ei. Retailerul Penny, ce activează pe formatul de discount, are peste 300 de magazine şi afaceri de 4,7 mld. lei anul trecut, iar planurile sunt de dezvoltare accelerată

Daniel Gross, CEO-ul Penny: Ca să îl vinzi bine ai nevoie şi de brand. De-a lungul timpului, unele produse au fost copiate, dar brandurile şi poveştile lor au rămas unice

Daniel Gross, CEO-ul Penny: Ca să îl vinzi bine ai nevoie şi de brand. De-a lungul timpului, unele produse au fost copiate, dar brandurile şi poveştile lor au rămas unice

Autor: Cristina Roşca

09.12.2021, 16:30 99

Daniel Gross, CEO-ul reţelei de magazine Penny, spune că România începe să fie din ce în ce mai vizibilă în mediul de business, local fiind implementate o serie de proiecte ce au fost luate apoi drept exemplu la nivel internaţional.

„În ultimii ani am început să arătăm că putem învăţa unii de la ceilalţi, şi nu doar noi de la ei. Au fost multe proiecte în cadrul Penny Internaţional unde Penny România a fost pilot sau unde am fost exemplu de bune practici“, adaugă el.

Românii sunt dispuşi să investească mult efort, sunt deschişi la noutăţi şi tehnologie, iar la toate acestea se adaugă şi multă pasiune şi pricepere.

„Ne mai trebuie însă puţin mai multă încredere în forţele noastre pentru a avea un profil clar conturat. Eu sunt foarte optimist în legătură cu viitorul nostru. Abia am început!“, spune executivul.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO