Companii

De 2,5 ori mai multi utilizatori on-line la British Airways

15.02.2007, 20:24 11

Portalul online al companiei British Airways a avut in luna decembrie a anului trecut cu 148% mai multi utilizatori in Romania fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit reprezentantilor companiei. Prin serviciile online puse la dispozitie de companie utilizatorul poate sa isi modifice optiunile initiale, sa isi aleaga locul in avion (check-in online), sa vada toate preturile biletelor cu toate taxele incluse, precum si sa isi personalizeze detaliile de calatorie cu privire la serviciile disponibile. British Airways a fost si prima companie aeriana din Romania care a introdus biletul electronic. Biletele electronice au deja o pondere de 98% in totalul biletelor vandute in Romania. In acelasi timp, peste 15% din bilete sunt vandute online, iar ponderea acestora va ajunge la circa 20% pana la sfarsitul anului. British Airways a anuntat aceste date intr-o conferinta online, prima de acest gen din Romania.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO