Companii

Delaco va dubla vanzarile iarturilor Jogobella

25.03.2008, 17:23 71

Delaco, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse lactate, ar putea inregistra anul acesta vanzari de 12 mil. euro numai din comercializarea produselor Zott, grupul german care produce iaurturile Jogobella, prin extinderea gamei de produse si intrarea pe un nou segment de piata, cel al deserturilor din lapte.
"Ne dorim sa dublam vanzarile de produse Zott si anul acesta. Aceasta se va intampla daca promovam doar BTL (below the line - n.r.), deoarece degustarile ne ajuta foarte mult in cresterea vanzarilor", a declarat Romulus Dumitru, marketing manager al Delaco.
Delaco este distribuitorul Zott pe plan local din februarie anul trecut, doar in primul an de colaborare distribuitorul brasovean inregistrand vanzari de aproximativ 6 mil. euro numai din comercializarea produselor Zott.
Grupul german Zott, o afacere de familie fondata in 1926, este unul din cei mai mari producatori de lactate din Germania si lider de piata cu gama de deserturi pentru copii Monte. Pe plan local sunt distribuite in prezent doar gama de iaurturi Jogobella, budincile cu frisca Liegeois si branza emmentaler Allgautaler.
"Din totalul vanzarilor realizate de produsele Zott, Jogobella reprezinta aproape o treime", spune Dumitru.
Potrivit estimarilor ZF, Delaco a vandut anul trecut iaurturi Jogobella in valoare de 2 mil. euro. In prima parte a acestui an, Delaco a lansat pe piata noi produse din gama Zott, printre care Jogobella L'casei, Jogobella 0,1%, Belriso - orez cu lapte si fructe, smantana, iaurt simplu si Allgautaler 200 g light.
Desi deserturile din lactate si-au diminuat ritmul de crestere de la 60% in 2006 la doar 46,6% anul trecut, acestea continua sa fie unul dintre segmentele cu cea mai mare crestere a vanzarilor din piata locala a lactatelor, potrivit studiilor MEMRB. Ritmul de crestere de peste 30% anual a atras in ultimii ani majoritatea jucatorilor din industria locala a lactatelor (Friesland, Danone, Covalact, Tnuva) pe acest segment de piata. "Vor fi cu siguranta produse noi mai ales in zona deserturilor", a adaugat reprezentantul companiei.
Delaco a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de aproximativ 40 mil. euro, dublandu-si astfel rezultatele financiare obtinute in 2006, de 17,3 mil. euro, potrivit informatiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finante.
"Pentru 2008 ne propunem o majorare de 50% a cifrei de afaceri, pe fondul cresterii pietei cu peste 10% si a faptului ca suntem in curs de implementare a doua sisteme de automatizare a fortei de vanzari si a depozitelor care vor eficientiza activitatea companiei", estimeaza Dumitru.
Potrivit ritmului de crestere estimat de directorul de marketing Delaco, distribuitorul va inregistra anul acesta o cifra de afaceri de 60 mil. euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO