Companii

Divizia de livrari a Pizza Hut tinteste vanzari de 1,2 mil. euro

Divizia de livrari a Pizza Hut tinteste vanzari de 1,2 mil. euro
19.05.2009, 14:30 47

PHD Romania, divizia lantului de restaurante Pizza Hut specializata in livrari la domiciliu, a anuntat ca asteapta vanzari de aproape 1,2 milioane de euro pentru 2009, de la cele trei locatii pe care le detine in prezent in Bucuresti, urmand sa deschida pana la sfarsitul anului alte trei centre in Capitala. "In general brandurile de livrari tind sa creasca in momente de criza deoarece clientii nu mai sunt tentati de restaurante, din cauza costurilor ridicate", a declarat Carmen Lupulet, director de marketing al Pizza Hut, care a precizat ca bugetul de investitii al PHD Romania se ridica la 500.000 de euro pentru acest an, insa ar putea ajunge chiar si la 2 milioane de euro. Divizia PHD, un brand care activeaza la nivel mondial sub marca Pizza Hut, acopera 30% din piata de livrari la domiciliu din Bucuresti, comenzile pentru pizza reprezentand 80% din vanzarile francizei. Compania estimeaza ca in 2009 numarul de tranzactii realizate in cele trei locatii PHD ar putea ajunge la 135.000, lantul de livrari la domiciliu avand in prezent in baza sa de date aproximativ 12.000 de clienti inregistrati. PHD concureaza pe piata romaneasca cu pizzerii online ca Trattoria, Cuptorul cu Lemne sau Jerry's Pizza.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO