Companii

Fostul sef pe marketing al Vel Pitar, recrutat de israelienii de la Strauss

Fostul sef pe marketing al Vel Pitar, recrutat de israelienii de la Strauss

Razvan Mircea este de formatie economist, absolvent al Facultatii de marketing din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si al programului de Executive MBA Asebuss

17.01.2010, 23:17 321

Mircea s-a alaturat celui de-al doilea mare jucator de pe piatacafelei dupa aproximativ trei ani petrecuti in cadrul Vel Pitar,unul dintre cei mai mari producatori locali de panificatie, cuafaceri de peste 140 mil. euro in 2008.
Experienta acumulata pe piata FMCG (bunuri de larg consum) maicuprinde sapte ani si jumatate la producatorul Tuborg si un an sijumatate la compania PepsiCo.
Mircea este de formatie economist, absolvent al Facultatii demarketing din cadrul Aca demiei de Studii Economice Bucuresti si alprogramului de Executive MBA Asebuss.
Reprezentantii Strauss Romania au confirmat numirea lui RazvanMircea la conducerea departamentului de marketing al companiei,fara a mentiona numele fostului director de marketing.
Grupul de origine israeliana Strauss, cu afaceri anuale de 70 mil.euro la nivel local, isi disputa in prezent primul loc pe piatacafelei cu americanii de la Kraft Foods.
Piata de profil, estimata la 250 mil. euro, este dominata decompaniile multinationale Strauss, Kraft si Nestlé, care realizeazaimpreuna peste trei sferturi din vanzarile in valoare inregistratein Romania, potrivit estimarilor ZF.
Cea mai importanta miscare pe care Strauss a facut-o in ultimii anipe piata locala a fost rebrandingul cafelei Elite in Doncafe, in2008. Acest proiect, cu un buget estimat de companie la 15 mil.euro, a permis companiei sa se repozitioneze pe piata cafelei prinintrarea pe segmentul premium. Nu se cunosc inca rezultateleacestui rebranding, insa in ultimul an Kraft Foods a anuntat ca aramas pe prima pozitie pe piata cafelei din Romania.
In ultimii doi ani, Strauss a investit si in dezvoltarea unui lantde cafenele in orase mari din tara, prin parteneriate cu mai multiinvestitori in HoReCa, si a mizat puternic pe distributia deautomate de cafea in spatii precum cladiri de birouri saubenzinarii.
Israelianul Matanya Schwartz, care a coordonat lansarea Doncafe inRomania, a decis sa paraseasca compania in toamna anului trecutpentru a urma un program avansat de management in Marea Britanie,in locul sau fiind numit CFO-ul Avraham Ben Baruch, ca directorinterimar.
Grupul Strauss detine o fabrica de procesare a cafelei langaBucuresti, de unde se realizeaza si exporturi pe mai multe pietedin regiunea Balcanilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO