Companii

GfK: românii s-au dus mai rar la magazine în acest an

GfK: românii s-au dus mai rar la magazine în acest an
01.09.2010, 11:45 22

Consumul casnic de bunuri de larg consum s-a contractat cu 4% înprimul semestru din an faţă de aceeaşi perioadă din 2009, acestafiind primul semestru de declin înregistrat în ultimii 10 ani,potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare a pieţeiGfK. Acesta a mai relevat că românii şi-au rărit vizitele lamagazin în acest an şi au preferat discounterele în detrimentulsupermarketurilor.

Discounterele sunt magazinele alimentare care comercializează înspecial produse ieftine, neavând în ofertă produse premium.
"Printre categoriile cu cele mai mari scăderi în volum se remarcădeodorantele (-21%), produsele de curăţat universale (-19%),tabletele de ciocolată(-18%) - în special datorită faptului că aufost achiziţionate de mai puţini consumatori", se mai arată înstudiul GfK.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO