Agenţia de PR GolinHarris Bucureşti, parte a grupului de comunicare Lowe, a lansat un nou model de business care speră să-i aducă un avans al cifrei de afaceri de 10%.
Anul trecut, agenţia a avut o cifră de afaceri de aproximativ 1,3 -1,4 milioane de euro, cu 10% mai mare decât în 2010. "Ne aşteptăm ca şi în acest an cifra de afaceri să crească şi sperăm ca avansul să fie de aproximativ 10%", spune Hortensia Năstase, Managing Partner al GolinHarris Bucureşti.
Dacă vechiul model de business al GolinHarris Bucureşti era bazat pe echipe de generalişti şi segmentare ierarhică în funcţie de vechime, cel nou, numit g4, mizează pe specializarea angajaţilor.
Noul modelul, matricea g4, este construit în jurul a patru comunităţi de specialişti şi se bazează pe aptitudini şi performanţă. Angajaţii sunt împărţiţi în patru divizii: strategii - înţeleg evenimentele şi businessul clientului, creatorii - dau conţinut ideilor, conectorii - se ocupă de partea de relaţionare şi îmbină eficient canalele media sociale cu cele tradiţionale, şi cataliştii, care dirijează implementarea integrată a întregului proces. Pentru susţinerea noii structuri de organizare a fost creat The Bridge, o reţea de centre multimedia (calculatoare, ecrane TV şi panouri pentru presa scrisă) care permite angajaţilor agenţiei să urmărească în timp real în toate mediile de comunicare ştirile care apar despre clienţii agenţiei.
"Prin crearea The Bridge, întregul proces de PR se va realiza într-o manieră mult mai integrată, iar din punctul de vedere al costurilor se va observa o eficientizare. În SUA şi Marea Britanie, unde modelul a fost deja implementat, costurile nu au crescut", a precizat Matt Neale, preşedintele International GolinHarris. Mai mult, implementarea acestui nou model de business nu presupune reducerea numărului de angajaţi. În 2011 agenţia de PR a avut 15 angajaţi, iar în primele trei luni ale acestui an au fost angajate alte opt persoane. "Această industrie este foarte dinamică, iar schimbările se întâmplă mult mai rapid decât în alte domenii. Agenţia noastră a investit mult în creşterea numărului de angajaţi, iar în prezent suntem în căutarea a doi conectori, unul pentru industria de consumer, iar celălalt pentru industria de corporate", a adăugat Hortensia Năstase.
În 2010 grupul de comunicare Lowe&Partners a avut o cifră de afaceri de 52 mil. euro, în creştere faţă de 2009, când afacerile s-au situat la 50,6 mil. euro. GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de comunicare Lowe din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works şi Lowe Medic One.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels