Companii

GolinHarris a lansat un model de business care speră să îi aducă un avans al afacerilor de 10%

GolinHarris a lansat un model de business care speră să îi aducă un avans al afacerilor de 10%

Matt Neale, preşedintele International GolinHarris.

29.03.2012, 00:04 159

Agenţia de PR GolinHarris Bucureşti, parte a grupului de comunicare Lowe, a lansat un nou model de business care speră să-i aducă un avans al cifrei de afaceri de 10%.

Anul trecut, agenţia a avut o cifră de afaceri de aproxi­mativ 1,3 -1,4 milioane de euro, cu 10% mai mare decât în 2010. "Ne aşteptăm ca şi în acest an cifra de afaceri să crească şi sperăm ca avansul să fie de aproximativ 10%", spune Hor­tensia Năstase, Managing Partner al GolinHarris Bucureşti.

Dacă vechiul model de business al GolinHarris Bucureşti era bazat pe echipe de generalişti şi segmentare ierarhică în funcţie de vechime, cel nou, numit g4, mizează pe specia­li­zarea angajaţilor.

Noul modelul, matricea g4, este construit în jurul a patru comunităţi de specialişti şi se bazează pe aptitudini şi perfor­manţă. Angajaţii sunt împărţiţi în patru divizii: strategii - în­ţeleg evenimentele şi businessul clientului, creatorii - dau con­ţinut ideilor, conectorii - se ocupă de partea de relaţionare şi îmbină eficient canalele media sociale cu cele tradiţionale, şi cataliştii, care dirijează imple­mentarea integrată a între­gu­lui proces. Pentru susţinerea noii structuri de organizare a fost creat The Bridge, o reţea de centre multimedia (calcu­latoare, ecra­ne TV şi panouri pentru presa scrisă) care per­mite anga­jaţilor agenţiei să urmărească în timp real în toate me­diile de comunicare ştirile care apar despre clienţii agenţiei.

"Prin crearea The Bridge, întregul proces de PR se va realiza într-o manieră mult mai integrată, iar din punctul de vedere al cos­turilor se va observa o eficien­tizare. În SUA şi Marea Britanie, unde modelul a fost deja implementat, costurile nu au crescut", a precizat Matt Neale, pre­şedintele International GolinHarris. Mai mult, imple­mentarea acestui nou model de business nu presupune reducerea numărului de angajaţi. În 2011 agenţia de PR a avut 15 angajaţi, iar în pri­mele trei luni ale acestui an au fost angajate alte opt persoane. "Această industrie este foarte dinamică, iar schimbările se întâmplă mult mai rapid decât în alte domenii. Agenţia noastră a investit mult în creşterea numărului de angajaţi, iar în prezent suntem în căutarea a doi conectori, unul pentru industria de consumer, iar celălalt pentru industria de corporate", a adăugat Hortensia Năstase.

În 2010 grupul de comunicare Lowe&Partners a avut o cifră de afaceri de 52 mil. euro, în creştere faţă de 2009, când afacerile s-au situat la 50,6 mil. euro. GolinHarris Bucureşti este membră a grupului de comunicare Lowe din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Connection, HyperActive, Mobile Works şi Lowe Medic One.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO