Companii

Heineken a vândut cu 7,5% mai mulţi hectolitri de bere, care au adus afaceri de 240 milioane de euro

Autor: Mirabela Tiron

29.02.2012, 13:29 151

Heineken România a finalizat anul trecut cu afaceri de 1,04 miliarde de lei (240 milioane euro), în creştere cu 11,5%, iar volumul de bere vândută a fost mai mare cu 7,5%. Oficialii companiei nu au precizat câţi hectolitri au vândut.

"Anul trecut ne-am diversificat portofoliul cu şapte mărci noi, pe care a început să le importe şi să le vândă pe piaţa din România", a declarat Andrew Quayle, Chief Financial Officer la România.

Compania olandeză are pe piaţa românească patru fabrici, la Miercurea Ciuc, Constanţa, Craiova şi Mureş, şi 1.100 angajaţi. Fabricile din Griviţa şi Arad au fost închise.

Dintre mărcile vândute de compania Heineken, marca Bucegi a avut cea mai mare creştere, depăşind 2 milioane de hectolitri ca volum vândut în 2011.

"Aproape 30% din volumul de hectolitri vândut anul trecut a fost reprezentat de sticlele de doi litri şi jumătate de Bucegi", a precizat el.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO