Companii

INTERVIU Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: În industria noastră toată lumea e optimistă. Vacanţe nu se mai fac, iar banii merg către produse pentru casă

INTERVIU Dragoş Sîrbu, CEO al Flanco: În industria noastră toată lumea e optimistă. Vacanţe nu se mai fac, iar banii merg către produse pentru casă

Dragoş Sîrbu, CEO-ul Flanco: Vrem propriul marketplace. Lucrăm la platformă încă de anul ăsta, iar în 2021 începem să o populăm. În 2022 va fi funcţională complet. Ca segmente vom merge pe categorii complementare, precum bricolaj sau echipamente sportive. Odată cu această dezvoltare ne va creşte puternic businessul.

Autor: Cristina Roşca

30.10.2020, 19:30 443

♦ Flanco este al doilea cel mai mare retailer de electro-IT din România cu afaceri de 1,2 mld. lei în 2019, plus 13% ♦ În 2020 evoluţia businessului va fi dată de trimestrul patru, de departe cel mai important pentru această industrie datorită sărbătorilor de iarnă şi evenimentului Black Friday ♦ Retailerul are o reţea de aproape 160 de magazine şi vede potenţial de expansiune.

Industria de electro-IT este una dintre cele mai norocoase în con­textul pan­de­miei de Covid-19 în condiţiile în care oamenii petrec mai mult timp la in­terior, lucrează sau învaţă de acasă, astfel că investesc în bunuri de folosinţă în­delungată, de la televi­zoa­re la laptopuri sau frigidere.

„În industria noastră toată lumea e optimistă. Vacanţe nu se mai fac, deci banii merg în altceva. Sunt bani rămaşi şi din fashion, chiar dacă e pe plus online-ul, per total nu cred că e pe plus industria. Astfel, banii merg către casă, ceea ce înseamnă că suntem avantajaţi noi, retailerii de electro-IT, şi cei de mobilă. Poate şi sectorul auto să iasă pe plus, însă noi suntem principalii beneficiari, mai ales că nu mai e sezon de construcţii acum“, spune Dragoş Sîrbu, CEO-ul retailerului de electro-IT Flanco, al doilea cel mai mare jucător din această piaţă.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO