Companii

KFC şi-a crescut afacerile cu 10% într-un an când consumul scădea cu peste 5%

Autor: Cristina Rosca

29.08.2011, 11:16 125

KFC, al doilea cel mai mare lanţ de restaurante din România după McDonald's, a încheiat anul trecut cu afaceri de 37,6 mil. euro, în creştere cu circa 10% faţă de 2009.

În pofida faptului că anul trecut consumul a scăzut cu peste 5%, atât afacerile cât şi profitul companiei au crescut cu circa 10%.

Astfel, profitul companiei a ajuns la 3,5 mil. euro.
Lanţul, care are 39 de restaurante, a continuat să angajeze, astfel încât numărul de persoane care lucrează pentru Kfc a ajuns la 1.219, faţă de 1.113 în 2009.
În urmă cu câteva luni reprezentanţii lanţului spuneau că preţul unui meniu individual începe de la 7 lei, în timp ce meniul de grup, pentru 3-4 persoane ajunge la 30-40 de lei.
Reţeaua, prezentă în România din 1997, este operată în sistem de franciză de către firma US Food Network, controlată de omul de afaceri Puiu Popoviciu, care deţine şi franciza Pizza Hut.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO