Companii

L’Oréal România intră pe piaţa parfumeriei de nişă cu brandul Atelier Cologne

Magazinul Atelier Cologne din Băneasa Shopping City măsoară 60 mp

Magazinul Atelier Cologne din Băneasa Shopping City măsoară 60 mp

Autor: Cristina Roşca

17.04.2019, 17:00 236

Primul magazin a fost deschis în Băneasa Shopping City, din zona de nord a Capitalei, unde locuiesc persoane cu venituri medii şi peste medie, aceştia fiind clienţii brandului Atelier Cologne.

Compania L’Oréal România, care are activităţi în importul şi distribuţia de produse cosmetice, a intrat pe un nou segment de piaţă, cel al parfumeriei de nişă, cu brandul Atelier Cologne. Acesta din urmă, fondat de doi fran­cezi, are peste 20 de magazine pro­prii în 10 ţări. În total însă, brandul este prezent în 500 de puncte de desfacere, pre­cum magazinele Sephora sau Prientemps.

Pe piaţa din România, grupul francez, care deţine brandul, a inau­gurat primul magazin Atelier Cologne în Băneasa Shopping City, mall amplasat în zona de nord a Capitalei, unde locuiesc persoane cu venituri medii şi peste medie, aceştia fiind clienţii brandului. Noua unitate este primul magazin din regiunea Europei Centrale şi de Est pentru Atelier Cologne.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO