Compania L’Oréal România, care are activităţi în importul şi distribuţia de produse cosmetice, dar care deţine şi retail propriu, a avut în 2018 cel mai bun an de la intrarea pe piaţa locală. Afacerile au crescut cu peste 10%, depăşind pragul de 400 mil. lei, conform estimărilor ZF.
„Anul 2018 a fost cel mai bun an din istoria de 21 de ani a companiei L’Oréal România, cu noi branduri în portofoliu, extensie a retailului propriu, paşi importanţi pentru comerţul online, cu lansări de produse (...). Ne aflăm într-un mediu competitiv, dar ne bucurăm să spunem că am avut o creştere double digit (de peste 10% - n.red.) a cifrei de afaceri şi că am crescut peste media pieţei“, spun reprezentanţii L’Oréal România.
Compania a avut în 2017, ultimul an pentru care există date publice, afaceri de aproape 370 mil. lei în România, după o altă creştere de două cifre faţă de anul anterior.
„Extinderea retailului propriu a contribuit la creşterea înregistrată în 2018: am deschis patru magazine noi şi ne-am extins prezenţa la nivel naţional. Magazinele proprii răspund nevoii de proximitate (...).“
În prezent compania deţine pe piaţa locală 12 magazine proprii, şase sub brandul NYX Professional Make-up şi şase sub Kiehl’s, brand pentru care există şi un magazin online propriu, lansat în 2018.
Produsele companiei sunt vândute însă şi în lanţurile de supermarketuri şi hipermarketuri, în farmacii şi în parfumeriile partenere.