Companii

LaborMed Pharma, plan de afaceri de peste 30 mil. euro

23.03.2006, 00:00 38

Compania farmaceutica LaborMed Pharma estimeaza, in acest an, o crestere cu peste 50% a cifrei de afaceri, la 30 de milioane de euro, avand la baza finalizarea proiectelor incepute in 2005.

"Anul 2005 a fost un an deosebit de complex pentru LaborMed Pharma, intrucat am continuat sa dezvoltam, in egala masura, cele trei domenii de activitate ale companiei: cercetarea-dezvoltarea de produse generice in forme orale solide, fabricatia, marketingul si distributia. In 2006, ne propunem depasirea pragului de 30 de milioane euro in vanzari", a declarat directorul general al companiei, Xeni-Camelia Dicu.

Proiectele LaborMed Pharma au in vedere punerea in functiune a noii fabrici, cu o capacitate de productie de circa 1,5 miliarde doze anual si, in paralel, continuarea modernizarii retelei de distributie si dezvoltarea fortei de promovare si vanzari, potrivit oficialilor. "Toate aceste eforturi vizeaza cresterea competitivitatii si a flexibilitatii companiei LaborMed Pharma in raport cu tendintele pietei farmaceutice romanesti", a adaugat Xeni-Camelia Dicu. LaborMed Pharma este una dintre cele mai dinamice companii de pe piata, cu o rata de crestere de aproape trei ori mai mare decat ritmul pietei. Portofoliul companiei include circa 80 de produse, din diverse arii terapeutice, cel mai important fiind cel al medicamentelor cardiovasculare.

Compania a incheiat anul 2005 cu vanzari de 19,5 milioane euro, in crestere cu peste 75% fata de anul precedent. Acest rezultat plaseaza compania pe locul 5 in topul producatorilor locali de medicamente, respectiv locul 2 pe segmentul produselor cardiovasculare. Potrivit companiei de cercetare Cegedim, LaborMed Pharma detinea la finele anului 2005 o cota de 1,6% din piata romaneasca de medicamente.

Piata farmaceutica a crescut cu 18% anul trecut, pana la 1,27 de miliarde de euro, conform datelor companiei de cercetare de piata Cegedim. Cel mai ridicat ritm de crestere a fost inregistrat de consumul de medicamente prin intermediul farmaciilor. Vanzarile prin intermediul farmaciilor reprezinta 75% din totalul pietei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO