Companii

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate Profi şi-a majorat de şapte ori afacerile în ultimul deceniu, dar a fost pe pierdere în şase din zece ani. Afacerile Profi au crescut cu 11% în 2023, al doilea cel mai redus ritm din ultimii zece ani

Lanţul de supermarketuri şi magazine de proximitate...

Autor: Cristina Roşca

23.05.2024, 00:06 174

Scăderea inflaţiei şi frânarea expansiunii şi-au pus amprenta asupra evoluţiei businessului.

Retailerul Profi, prezent local cu peste 1.700 de super­marketuri şi magazine de proxi­mitate modernă, şi-a ma­jorat afacerile cu 11% în 2023, până la un pas de 13 mld. lei.

Într-un an în care compa­nia a frânat expansiu­nea, avansul vânzărilor s-a înjumă­tăţit. Mai exact, creşterea de 11% este a doua cea mai redusă din ultimul deceniu, după nivelul din anul secund de pandemie. Spre com­paraţie, în toţi ceilalţi ani, vânzările Profi au crescut cu ritmuri cuprinse între 20 şi 40%. Avansul a fost susţinut continuu şi de o expansiune alertă, ce a permis companiei să acopere uniform ţara, astăzi având prezenţă în 850 de localităţi din România.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24