Companii

Magazinele Mango si Promod, vanzari de 7,5 mil. euro

02.12.2005, 17:21 241

Compania BS Productie, ce detine franciza marcilor Mango, Promod si Castro pe piata locala, estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de 7,5 milioane de euro. Anul trecut compania a realizat o cifra de afaceri de peste 2,3 milioane de euro, potrivit datelor Ministerului Finantelor.

"Romania este o piata interesanta atat din punct de vedere demografic, cat si economic, dar mai ales datorita interesului deosebit manifestat de consumatorul roman fata de moda si tot ce reprezinta ea", a declarat Irina Radu, directorul general al companiei. Cresterea afacerilor se datoreaza, potrivit oficialilor, extinderii retelei de magazine. Din cele cinci magazine deschise in prezent, patru au fost deschise in ultimele 12 luni - doua Mango (in Plaza Romania si Iulius Mall Timisoara) si cate un Promod si Castro.

Compania este prezenta de mai mult timp si cu un magazin Mango in Bucuresti Mall, investitiile implicate fiind situate la aproximativ 3 milioane de euro.

Magazinele Mango, Promod si Castro comercializeaza haine si accesorii si se adreseaza clientilor cu venituri medii si peste medie. "Clientul roman este deja unul european. Trendul in Romania este acelasi ca pe pietele europene dezvoltate, se cer produse de calitate, moderne, la preturi acceptabile", a mai precizat reprezentanta BS Productie.

Compania intentioneaza sa aduca alte patru branduri pe piata romaneasca in 2006. Pe piata romaneasca au intrat in ultimii ani mai multe lanturi internationale de retail in domeniul modei, printre care Morgan de Toi, Zara sau Kenvelo. Totodata, exista magazine care aduc branduri de lux, printre care Max Mara, Ermenegildo Zegna sau Hugo Boss. O data cu intrarea multinationalelor pe piata si apropierea de Occident, cumparatorul roman devine din ce in ce mai atent la detaliile exclusiviste, afirma jucatorii din domeniu.

Reprezentanta BS Productie crede ca, in ultima perioada, retailul in moda a inceput sa se dezvolte si in provincie, nu mai este concentrat doar in jurul Capitalei. "Piata din Romania este similara pietelor cu traditie in moda - Franta, Italia, Spania. Clima este un factor ce influenteaza diferit. In rest, gama de produse este, in linii mari, aceeasi", a conchis aceasta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO