Afacerile operatorului de servicii medicale private MedLife,controlat de familia Marcu, s-au majorat cu 37% în primul semestrual acestui an, până la 23,8 mil. euro, în linie cu estimărileiniţiale.
Rezultatele au fost susţinute de achiziţii (PDR Braşov şiGenesys Medical Clinic), noi deschideri (o clinică de maridimensiuni în Titan şi Spitalul de pediatrie MedLife), desegmentul de retail (fee-for-service) şi de intrarea pe piaţafarmaciilor prin brandul PharmaLife.
Potrivit companiei, segmentul de retail (sau cei careplătesc cash) a crescut cu 48% în acest interval ajungând să aibăo pondere de 66% din cifra de afaceri a MedLife.
"Primul semestru al acestui an a reprezentat o perioadă deinvestiţii strategice, orientate în principal pentru piaţaprivată, independent de posibilităţile financiare accesate înparteneriat cu statul", a spus Mihail Marcu, preşedinteleConsiliului de Administraţie al MedLife.
Compania spune că în semestrul al doilea al anului "va acceleraputernic investiţiile" şi va inaugura două spitale în Bucureşti şiîn ţară, va extinde lanţul de farmacii PharmaLife cu 4 unităţi, lacare se adaugă un centru specializat în dermatologie în cadrulclinicii din Băneasa. Din acţionariatul MedLife mai fac partefondurile de investiţii Amundi (fost SGAM) şi IFC.
Piaţa serviciilor medicale private se ridică la aproape jumătatede miliard de euro, iar principalii jucători sunt MedLife,Medicover, Regina Maria, Sanador, Gral şi alţii.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels