Companii

O noua retea de magazine de bricolaj ataca piata locala

12.03.2007, 19:54 66

Compania Customline Construct din Bucuresti, cu capital britanic, va dezvolta in urmatorii cinci ani o retea de cel putin 15 magazine de bricolaj marca Brithouse, primul complex de acest tip urmand sa fie deschis peste doua saptamani la Timisoara, in urma unei investitii de doua milioane de euro. Magazinul va avea o suprafata de 5.500 metri patrati. "Brithouse estimeaza pentru anul in curs o cifra de afaceri de circa cinci milioane de euro, au declarat reprezentantii firmei. Conceptul Brithouse este o noutate pe piata romaneasca, imbinand doua arii distincte, cea de magazin si cea de showroom. Peste 70% din furnizorii Brithouse sunt din Romania. Decizia de a deschide primul magazin Brithouse la Timisoara are la baza puterea economica din Banat, valoarea investitiilor imobiliare din zona si rata extrem de mica a somajului. Piata centrelor comerciale de do-it-yourself din Romania este dominata de compania germana Praktiker si de Bricostore, parte a grupului francez Bresson, care detin 16, respectiv sapte locatii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO