Companii

Online-ul va ajunge în acest an la 10% din piaţa produselor pentru animale de companie. În 2017, ponderea era la jumătate

Online-ul va ajunge în acest an la 10% din piaţa...

Autor: Cristina Roşca

18.08.2021, 17:45 109

♦ Românii au cheltuit în total anul trecut peste 3 mld. lei pe hrană şi alte produse pentru prietenii necuvântători ♦ Pentru acest an este estimată o creştere de 20%.

Românii vor cheltui doar în online în 2021 circa 360 mil. lei pe hrană, accesorii şi jucării pentru ani­male­le de compa­nie, suma fiind cu peste 20% mai mare decât anul anterior. Avansul este mai rapid decât cel al pie­ţei în ansamblul său (online şi offline) dat fiind că acest canal de vânzare câştigă tot mai mult teren în preferinţele comsumatorilor locali în ceea ce priveşte pro­dusele pentru prietenii necuvântărori.

Online-ul, un seg­ment tot mai impor­tant pentru comerţ in­di­fe­rent de tipul său, va ajunge în acest an să mă­nânce 10% din pia­ţa produselor pen­tru animale de com­pa­nie, arată o analiză a com­pa­niei de cerce­ta­re de piaţă Euromonitor.

Ponderea on­line-ului diferă mult în func­ţie de tipul de co­merţ, în cazul celui ali­mentar fiind la doar 1%, în timp ce la electro-IT urcă spre 25-30%. În modă, co­mer­ţul vir­tual repre­zin­tă 15% din vânzări, iar la cosmetice e undeva la 10%.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO