Companii

Patru ancore de retail in Baneasa Shopping City

04.12.2007, 19:24 38

Primul mall din nordul Bucurestiului, Baneasa Shopping City, care va fi deschis in primavara anului viitor, va avea patru ancore de retail, respectiv Peek & Cloppenburg, Solmar, Inditex si Azadea Group, cele patru concepte insumand cateva zeci de magazine.
Potrivit reprezentantilor dezvoltatorului, cel mai mare magazin din cadrul centrului comercial va fi Peek & Cloppenburg, care importa marci precum Armani Collezioni, Hugo Boss, Polo sau Ralph Lauren, si care va ocupa o suprafata de 4.000 de metri patrati distribuiti pe doua niveluri.
Solmar Romania va veni cu 11 magazine si, in afara de brandurile Promod sau Castro, compania va aduce si colectii de la Max Mara, Oasics si altele. Inditex va deschide in Baneasa Shopping City 7 magazine, cel mai cunoscut brand al grupului fiind Zara, iar Azadea Group va fi prezent prin mai multe tipuri de locatii in centrul comercial din nordul Capitalei.
"Peek & Cloppenburg, Solmar, Inditex si Azadea Group sunt doar inceputul. Pregatim si alte branduri noi", a precizat Ali Ergun Ergen, administrator si retail development manager in cadrul Baneasa Developments.
Potrivit reprezentantilor Baneasa, procesul de inchiriere este in proportie de 100% finalizat, in timp ce peste 50% din jumatatea inchiriabila este ocupata de branduri noi pentru piata romaneasca.
Baneasa Shopping City face parte din zona comerciala Baneasa, care este la randul sau parte integranta a proiectului Baneasa, cel mai mare proiect imobiliar de pe piata locala, care acopera o suprafata de 221 de hectare si va atrage investitii totale de peste 1,8 miliarde de euro.
Baneasa Shopping City reprezinta o constructie de 85.000 mp suprafata inchiriabila care va gazdui peste 220 de magazine, restaurante, unitati de servicii si distractie.
Zona comerciala Baneasa are o suprafata de 450.000 mp care cuprinde mai multe branduri precum retailerul de mobila Ikea, hipermarketul Carrefour sau retailerul si producatorul de mobila Mobexpert.
Baneasa Shopping City, piesa de rezistenta a zonei comerciale Baneasa, este dezvoltat in urma unei investitii de 150 de milioane de euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO