Companii

Penny Market are doi expaţi noi în board-ul de conducere

Autor: Mihaela Popescu

18.10.2010, 23:42 468

Germanii de la Penny Market, reţeaua de magazine cu politică dediscount deţinută de grupul Rewe, au schimbat în urmă cu câtevaluni doi executivi din board-ul de conducere al subsidiarei locale.În locul francezului Marcel Thiele, care a condus compania înultimii patru ani, a venit un alt expat, Frank Wagner, 37 de ani,fost COO (director operaţional) al Penny Market România.

În acelaşi timp, retailerul a anunţat şi numirea lui Edward Roth înfuncţia de CFO (chief financial officer). Această poziţie a fostocupată anterior de către Marcel Thiele, care a preluat temporaratribuţiile fostului director financiar Antoniu Radu la începutullui 2009. "Această schimbare a board-ului de conducere nu aduce cusine schimbări de strategie. Vom continua ţinta unei creştericonstante a companiei", a declarat Frank Wagner. Reţeaua PennyMarket România, care numără 110 magazine în prezent, este cel maimare jucător pe segmentul discounterelor alimentare după valoareavânzărilor din 2009. Compania a raportat anul trecut o cifră deafaceri de 1.560 mil. lei (368 mil. euro), în creştere cu 24% faţăde 2008, pe fondul expansiunii reţelei cu 28 de unităţi în acestinterval. Germanii au anunţat anul trecut planuri de expansiune în25 de spaţii noi în 2010, însă până acum au inaugurat doar 10unităţi.

Pe lista extinderii sunt alte unităţi noi până la finele anului,potrivit reprezentanţilor companiei. Penny Market este deţinută decătre grupul Rewe, al doilea mare jucător din comerţ, careactivează în România şi pe segmentul supermarketurilor (cu Billa)şi pe cel al magazinelor cash & carry (Selgros). Anul trecut,discounterul a fost singura divizie a grupului la nivel local carea înregistrat o creştere de vânzări, în contextul unei scăderi apieţei de bunuri de larg consum estimate în jurul a 10%.Reprezentanţii Penny Market au precizat anterior că magazinele maivechi de doi ani din reţea au avut în 2009 o creştere a afacerilorde 5,3%, comparativ cu perioada anterioară. Operatorii dediscountere au fost în 2009 "vedetele" comerţului local, aceştiareuşind să atragă în magazine un număr mai mare de clienţi datorităpreţurilor situate sub media din retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO