Betty Ice, cel mai mare producător local de îngheţată, realizează aproape 10% din vânzări în Capitală, astfel că Bucureştiul îi aduce în conturi vânzări de 8-10 milioane de lei, conform calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companie.
„Vindem foarte bine în Moldova pentru că de aici am plecat şi avem cea mai bună prezenţă în piaţă, vindem bine şi în Bucureşti, Braşov. Cam astea sunt zonele de top şi urmează Constanţa, unde sezonalitatea e foarte mare şi avem o abordare diferită. Bucureştiul reprezintă pentru noi a doua piaţă după cea a Moldovei”, spune Vasile Armenean, proprietarul producătorului sucevean Betty Ice, cu afaceri de 87,5 mil. lei.
El a debutat în comerţul cu îngheţată încă de la începutul anilor ’90, iar ulterior a pus bazele fabricii de îngheţată Betty Ice din Suceava, unde se produc branduri precum Lido, Moana, Polar sau Balleto. Unul dintre cele mai vândute branduri ca număr de bucăţi este Moana, conform informaţiilor furnizate anterior de companie.
Vasile Armenean spune că românul este deschis să testeze arome noi de îngheţată, deşi la putere rămân ciocolata şi vanilia.
Compania este prezentă atât în magazine din comerţul modern şi tradiţional, cât şi în magazine proprii cu îngheţată. Betty Ice deţine patru magazine proprii în Braşov, Oradea, Sibiu şi Cluj şi are în construcţie astfel de unităţi în Iaşi şi Bucureşti. De asemenea, producătorul de îngheţată este prezent şi cu peste 100 de chioşcuri cu îngheţată în toată ţara şi cu aproximativ zece pe litoral, acolo unde vara este „punctul fierbinte” al vânzărilor de îngheţată.
Betty Ice este unul dintre cei mai mari angajatori din domeniul îngheţatei, cu 600 de salariaţi, în condiţiile în care sunt 4 fabrici de îngheţată mari pe plan local (cu peste 200 de salariaţi). Pe această piaţă, Betty Ice concurează cu alţi producători precum Alpin57 Lux, Top Gel, dar şi cu importatori precum Unilever (Algida, Napoca) sau Nestlé (Aloma, Joe, Nirvana).