Companii

Producatorul Timisoreana a redus cheltuielile cu publicitatea pe TV si se orienteaza catre online

09.07.2009, 19:37 31

Ursus Breweries, filiala locala a SABMiller, mizeaza in acest an pe cresterea vanzarilor pe segmentul mainstream si asteapta un avans de 7% al venitului mediu pe hectolitru.
„Segmentul mainstream este cel mai putin afectat de recesiune. De la inceputul anului, brandul Timisoreana a capitalizat foarte mult", spune Camelia Panait, group brand manager for mainstream and value brands al Ursus Breweries.
Ea afirma ca pe segmentul economy consumatorii si-au redus frecventa de consum deoarece aceasta categorie a fost cea mai afectata de criza, in timp ce pe segmentul premium nu s-au observat modificari majore. „Segmentul economy scade, iar mainstreem-ul se consolideaza", mai spune Panait.
Conform unui comunicat al SABMiller, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, compania asteapta un avans de 7% al venitului mediu pe hectolitru in Romania si pregateste pe piata autohtona investitii in 2009 si 2010.
Conform datelor companiei SABMiller, de la preluare de catre Ursus in anul 2005, volumul vanzarilor pentru brandul Timisoreana a crescut de trei ori, in timp ce profiturile nete de patru ori.
Dintre producatorii de bere, Ursus a cheltuit anul trecut cel mai mult in promovare, circa 70,4 mil. euro, la rate-card pentru 32.000 de spoturi, potrivit companiei de monitorizare AlfaCont.
„Anul acesta incercam sa folosim o comunicare integrata pentru promovare. Am redus ponderea cheltuielilor cu publicitatea pe TV si ne orientam si catre alte medii, intre care online-ul", adauga Panait. Ea spune ca in urmatorii ani, piata berii va avea cresteri de numai o cifra. „Piata berii a fost obisnuita pana anul trecut cu cresteri foarte mari. Cred insa ca piata a ajuns la o maturitate, iar cresterea in anii urmatori va fi doar de o cifra".

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO