Retail&Agrobusiness

Americanii de la Solgar râvnesc la poziţia de lider pe piaţa de 200 mil. € a suplimentelor alimentare

Americanii de la Solgar râvnesc la poziţia de lider pe...

Autor: Mădălina Panaete

22.09.2015, 00:06 808
Solgar, unul dintre cele mai vândute branduri din industria suplimentelor alimentare la nivel mondial, a ajuns în 200 de farmacii şi magazine specializate la câteva luni de la intrarea pe piaţă şi intenţionează ca în trei ani să ocupe o poziţie de top pe piaţă.
 
„Solgar este unul dintre liderii mondiali ai categoriei de suplimente ali­men­tare şi ne dorim să păstrăm această poziţie şi pe piaţa din România. În următorii trei ani aceasta este misiunea noastră“, a declarat Iro Koumaki, cor­porate communications Isoplus Ro­mâ­nia, compania care importă brandul Sol­gar pe plan local. Compania mai are în portofoliu şi marca myelements.
 
Isoplus deţine propriul depozit pentru suplimentele alimentare, însă pentru distribuţie colaborează cu două firme: Radix şi Bio Niavis Trade.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO