Retail&Agrobusiness

Antreprenori locali. Shaormeria Băneasa şi-a dublat reţeaua de la începutul anului, apropiindu-se de 30 de fast-fooduri. Reţeaua românească este unul dintre fast-foodurile cu cea mai rapidă expansiune din piaţa locală

Antreprenori locali. Shaormeria Băneasa şi-a dublat...

Autor: Cristina Roşca

22.08.2022, 00:07 2755

Shaormeria Băneasa, un lanţ de shaormerii apărut pe piaţa locală în 2012, aproape şi-a dublat reţeaua de la începutul anului, ajungând la un pas de 30 de unităţi. În 2022 au fost inaugurate 12 shaormerii noi, conform datelor publice de pe pagina de Facebook a companiei. Pentru o expansiune rapidă, Shaormeria Băneasa a mizat începând cu acest an pe dezvoltarea în franciză.

„Am decis să pariem pe franciză. Eram căutaţi de mulţi oameni care voiau să dezvolte în franciză Shaormeria Băneasa, aşa că ne-am decis să facem acest pas. Timp de trei ani am tot primit întrebări, iar abia apoi am hotărât“, spune Gigel Păuneţ (43 de ani), cel care deţine businessul, într-un video postat pe site-ul com­pa­niei. El a pornit de la zero, lucrând ca shaormar în cadrul propriului business, iar apoi s-a extins treptat. Acum, compania are planuri ambiţioase de expansiune, vrând alte 15 localuri până la final de an, conform datelor ZF.

„Am lucrat timp de şase ani într-o shaormerie şi atunci mi-am propus să fac şi eu una. Am început să lucrez în domeniu în 2006 şi abia în 2012 am reuşit să deschid propriul meu localî, mai spune antreprenorul în acelaşi video.

În ceea ce priveşte businessul Shaormeria Băneasa, operat prin firma Băneasa Food Station SRL, acesta a crescut constant, ajungând la 17,5 mil. lei anul trecut, cu 54% mai mult decât în 2020.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro