Retail&Agrobusiness

dm drogerie markt ajunge la 76 de magazine după ce deschide o nouă unitate în cel mai puternic mall din România

dm drogerie markt ajunge la 76 de magazine după ce deschide o nouă unitate în cel mai puternic  mall din România

Autor: Cristina Roşca

02.10.2015, 11:08 2466

Retailerul german de cosmetice şi produse de îngrijire dm drogerie markt a ajuns la 75 de magazine în România după ce a deschis o nouă unitate în Băneasa Shopping City, centrul comercial cu cea mai mare cifră de afaceri din România.

În total acum compania deţine 22 de unităţi în Capitală, câte cinci în Timişoara şi Cluj, cele trei oraşe fiind cel mai bine acoperite de nemţi.

”Am avut un an interesant, dinamic, cu multe provocări. Pe lângă dezvoltarea reţelei de magazine, am alocat resurse importante şi pe modernizarea magazinelor existente”, spune

Milan Radin, director general dm drogerie markt România.

Reprezentanţii companiei mai spun că extinderea reţelei dm va continua urmărind obiectivul de a integra pe termen mediu şi zona Moldovei, unde sunt prezenţi doar în Focşani, Bacău şi Galaţi. „La nivelul amenajării magazinelor vom continua cu modernizarea, respectiv introducerea modulelor noi, schimbări care vor fi vizibile în primă fază doar în filialele nou deschis”, adaugă Cristian Crăciun, director dezvoltare dm România.

Reţeaua, prezentă în Germania şi pe principalele pieţe din Europa Centrală şi de Est, a deschis primul magazin din România în 2007 după ce deja testase modelul de business în Cehia, Ungaria şi Polonia. Pe piaţa locală, retailerul care vinde produse de îngrijire, sănătate şi uz casnic a intrat cu un magazin în Timişoara, pentru ca ulterior să acopere principalele oraşe din ţară. Investiţia într-un astfel de magazin se ridică la circa 500.000 de euro, buget ce include şi stocul de marfă, potrivit ultimelor date de­ţinute de ZF.

Investiţia într-o unitate stradală este mai mare decât cea într-un centru comercial deoarece în cazul acestuia din urmă spaţiul este preluat deja cu un anumit grad de finisare şi cu anumite dotări. dm drogerie markt şi-a majorat afacerile cu peste 10% anul trecut, până la 172,5 mil. lei (38,8 mil. euro), însă a avut pierderi de aproape 9,3 mil. lei.

 
AFACERI DE LA ZERO