Retail&Agrobusiness

Fressnapf Group, lider european în piaţa de hrană şi accesorii pentru animale de companie, intră pe piaţa din România şi deschide unul dintre primele magazine, în centrul comercial Drumul Taberelor, plănuind deschiderea a încă 14 magazine până la finalul anului

Fressnapf Group, lider european în piaţa de hrană şi...

Autor: Alexandra Matei

07.09.2022, 15:01 622

Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, şase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, Pallady în Bucureşti, urmate de Craioviţa, Timişoara Şagului şi Ploieşti. @ Celelalte două magazine vor fi deschise  în Oradea şi  Piteşti. @ Grupul Fressnapf anunţă că va prelua şi 11 locaţii ale magazinelor Super Zoo din România până la 1 octombrie

Fressnapf Group, lider european în piaţa de hrană şi accesorii pentru animale de companie, cu vânzări anuale de peste 3 miliarde de euro, lansează astăzi unul dintre primele magazine din România, în Bucureşti, în incinta centrului comercial Drumul Taberelor.

Compania plănuieşte să deschidă, până la final de 2022, încă 14 magazine în ţară, iar pe termen lung, aceasta vede potenţial pentru deschiderea a 100 de magazine în România.

„România reprezintă o piaţă mare, nouă şi foarte atractivă, cu o populaţie ridicată şi numeroşi iubitori de animalele de companie. Acum suntem pe cale de a deveni un lider de piaţă în România şi suntem încântaţi să începem să oferim tuturor iubitorilor de animale sortimentele, serviciile, mărcile de top la nivel mondial, sortimentele locale, precum şi cele 16 mărci proprii Fressnapf”, a spus Torsten Toeller, fondator şi preşedinte al boardului Fressnapf Group.

Dintre cele 14 magazine care urmează să fie deschise în România anul acesta, şase vor fi în cadrul portofoliului de centre comerciale administrate de Nhood: Drumul Taberelor, Centrul Comercial Auchan Berceni, Pallady în Bucureşti, urmate de Craioviţa, Timişoara Şagului şi Ploieşti. Celelalte două magazine vor fi deschise  în Oradea şi  Piteşti.

Pe lângă extinderea proprie de 10-15 locaţii în fiecare an, Grupul Fressnapf anunţă că va prelua 11 locaţii ale magazinelor Super Zoo, şi totodată şi angajaţii acestora din România, până la 1 octombrie.

„Şase locaţii vor fi deja deschise şi renovate până la această dată, iar cinci locaţii noi vor fi deschise în următoarele luni”, precizează reprezentanţii grupului.

În prezent, la nivel global, există peste 1.700 de magazine Fressnapf şi MaxiZoo în 11 ţări, alte contribuţii puternice vin de la Arcaplanet în Italia (aproximativ 500 de magazine) şi Unconditional Group în Croaţia (30 de magazine), cât şi din magazine online în aproape toate ţările.

„În România, până la finalul anului, Grupul Fressnapf va crea 100 noi locuri de muncă”, transmit oficiialii companiei.

Fressnapf aduce în ţară un portofoliu variat, de 130 de branduri – dintre care 16 sunt branduri exclusive. Va avea, totodată, sortimente nealimentare şi aşternuturi, precum şi o gamă largă de hrană umedă pentru câini şi pisici, diverse sortimente pentru păsări sălbatice şi, în general, sortimente alimentare care acoperă tendinţele şi nevoile relevante de hrănire.

Grupul Fressnapf are o istorie de peste 32 de ani, primul magazin fiind deschis în anul 1990, în Erkelenz, Germania. Astăzi, compania are o cifră de afaceri anuală de peste trei miliarde de euro.

 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO