Retail&Agrobusiness

Germanii de la Fuchs au avut afaceri mai mici cu 4% din condimente în 2017

Germanii de la Fuchs au avut afaceri mai mici cu 4% din...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

24.07.2018, 00:05 313

Fuchs Condimente, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de condimente, a avut în 2017 o cifră de afaceri de aproa­pe 95 mil. lei (peste 20 mil. euro), în scădere cu circa 4% fa­ţă de anul precedent, arată datele de la Ministerul de Finanţe. De asemenea, profitul companiei s-a redus cu 26% com­parativ cu anul precedent, până la 4,5 mil. lei (aproape un milion de euro).

Evoluţia businessului companiei vine în condiţiile în care celălalt grup german prezent pe piaţa locală a con­di­mentelor, dar şi a ingredientelor pentru industria alimen­tară, Dr. Oetker, a consemnat la rândul lui o scădere a busi­nes­sului pe piaţa din România, cu 8% faţă de anul pre­cedent. Fuchs şi Dr. Oetker au unităţi de producţie în ju­de­ţul Argeş. Conform datelor companiei de cercetare de piaţă Euro­monitor, Fuchs Condimente este lider la vânzări pe piaţa de condi­mente, având în portofoliu brandurile Fuchs şi Cosmin.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO